Re: Pelna kontrola

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 00:56:56 MET

** justasking <jakaspocztal@at.fun> wrote:

> mam taka sytuacje: sa dwa komputery - A i B. Komputer B nie ma
> internetu.

Tylko teoretycznie ponieważ komputer A jest podłączony do Internetu,
więc fizycznie ani logicznie nie ma problemu aby B nie był. W sensie
niepodłączony to on byłby jakby nie był połączony kablem z komputerem A.

> Komputery te sa polaczone kablem sieciowym skrosowanym (w
> zamierzeniach ma byc to mala siec domowa). Chce z komputera A miec
> pelna (na ile to bedzie mozliwe) kontrole nad komputerem B. Kontrola
> ma obejmowac: - mozliwosc uruchamiania i obslugi z komp.A programow
> zainstalowanych na komp. B - transfer plikow w obie strony, mozliwosc
> zmian ustawien komputera B z komp. A

> Jak to zrealizowac? Jakie ustawienia sieci i ewentualnie jakie
> dodatkowe oprogramowanie? Radmin, cos innego?

No normalnie. Cokolwiek do zdalnego pulpitu (wystarczy wbudowany zdalny
pulpit) i ew. do wykonywania zdalnie poleceń (np. psexec, chociaż
większość wbudowanych narzędzi działa w sieci).

Tylko nie oszukuj się się - oba te komputery są podłączone do Internetu.