Re: filmy w Viście

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 08:02:24 MET

> W rzeczy samej. Albo z innego powodu wyłączony tryb overlay, np. sprzętowa
> awaria karty, lub jej taka uroda.
> BTW. Robiłem próby w dwuprockowym kompie z NT4 - ciekawe zjawisko,
> normalnie odtwarzanie filmów zajmowało system na ok. 90 % (stary Globalyst
> 730 i karta bez overlay, dodatkowo dyski w PIO). Dwukrotne powiększenie
> widoku... powodowało (przeważnie, w ponad 90 % przypadków) spadek
> obciążenia procków do ok. 70 %... 2xMMX 233, RAM 128. Ciekawe, czy u
> kolegi pytającego tez tak to wygląda?

Nie sprawdzę teraz, bo to nie mój komputer.
Powiększenie obrazu na pełny ekran uniemożliwia oglądanie, gdy wskaźnik jest
na obrazie.
Komputer to HP z Celeron M ~2GHz, 2GB RAM (dual channel) i prostą grafiką w
chipsecie, sterowniki niedawno aktualizowane fabrycznym programem "HP
update", czy coś w tym stylu.