Re: Cykliczne podnoszenie otwartych okien

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 21:11:20 MET

** Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._nospamplease_.pl> wrote:

> Szczerze? Napisać własny będzie najszybciej.

Ale nie wiem od czego zacząć tzn. gdzie się zaczepić. O prostym
wysyłaniu ALT+TAB myślałem ale to nie działa w ten sposób jak opisałem -
nie będzie krążyło po wszystkich oknach tylko będzie zmieniało między
dwoma ostatnio aktywowanymi.

Bardziej myślałem o czymś w rodzaju:

1. Pobierz listę okien.
2. Dla każdego z okien:
        1. Podnieś je.
        2. Odczekaj N sekund.
3. GOTO 1

Tylko nie wiem jak się za to zabrać tzn. skąd wziąć listę okien
(najlepiej tylko tych w stanie "zmaksymalizowane").