Problem z wolnym odczytem

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 21:26:16 MET

Mam problem który już 2 razy pojawił mi się w ten sam sposób. Dysk z 2
partycjami, przed formatem zgrywam do katalogu powiedzmy kopia ważne dane z
1 partycji (przeważnie jakieś tam głupoty z Documents and Settings moje
dokumenty itp.) Instalacja systemu na nowo i po zainstalowaniu sterowników i
podstawowej konfiguracji systemu jak próbuje wejsć do katalogu kopia to trwa
to strasznie długo, Menadzer zadań pokazuje około 100 % wykorzystanie
procesora przez proces explorer.exe. Nie pytałbym się o to ale już 2 razy mi
się to zdarzyło na 2 różnych maszynach. Do innych katalogów bez problemu.
Może to być jakiś trojan albo jakiś inny śmieć bo reinstalacja systemu była
spowodowana infekcją. Możliwe że coś tam zostało, ale program antywirusowy
był instalowany w pierwszej kolejności na nowym systemie zanim były dane
odzyskiwane z katalogu kopia, więc coś by znalazł.