Re: Cykliczne podnoszenie otwartych okien

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 06 Nov 2008 - 20:55:31 MET

W artykule <0kibu5-7ca.ln1@kosmosik.net> Konrad Kosmowski napisał(a):

> Szukam rozwiązania, które umożliwi mi automagiczne, cykliczne
> pokazywanie wszystkich otwartych okien. Tzn. otwieram np. 5 okien
> (różnych programów) i coś przełącza między nimi co N sekund.
>
> Myślałem o napisaniu czegoś w AutoIT, ale może jest już coś gotowego?

Szczerze? Napisać własny będzie najszybciej.
Po wciśnięciu kombinacji Windows+ESC, programik zostanie zamknięty.

HotKeySet("#{Esc}", "_Exit") ; Windows+ESC
While True
  Send("!{TAB}") ;Alt+TAB to switch window
  Sleep(5000) ;Sleep 5 seconds
WEnd

Func _Exit()
  Exit
EndFunc ;==>_Exit

PS: program pisany w pamięci, ale powinien działać.

Jacek