Re: Cykliczne podnoszenie otwartych okien

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Fri 07 Nov 2008 - 11:49:14 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Ale nie wiem od czego zacząć tzn. gdzie się zaczepić.

Zaczepić się najlepiej w helpie do AutoIta.

Oto mój programik napisany w dwie minuty
(drobna modyfikacja helpowego przykładu do komendy WinList)

While 1=1

$var = WinList()
For $i = 1 to $var[0][0]
   ; Only display visble windows that have a title
   If $var[$i][0] <> "" AND IsVisible($var[$i][1]) Then
           WinActivate($var[$i][0])
        Sleep (5000)
        ; 5 sekund opóźnienia
   EndIf
Next

WEnd

Func IsVisible($handle)
   If BitAnd( WinGetState($handle), 2 ) Then
     Return 1
   Else
     Return 0
   EndIf
EndFunc

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP