Re: W2k8 + aktualizacje WU

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 09:55:47 MET

W artykule <gdt6ol$6lj$1@atlantis.news.neostrada.pl> Piotr Palusiński
napisał(a):

> Powinny, łaskie nie robią ;-)

Niestety. 1 zainstalowała się wówczas poprawnie, ale pozostałe już nie
chcą. Ponowne przerejestrowanie bibliotek msxml3 i wups2 nie przynosi
efektu. Poszedłem również do następnych kroków, tj. zmieniłem nazwy
SoftwareDistribution i Catroot2 (wg przygotowanego batcha), ale również
po ponownej detekcji wymaganych aktualizacji, ich pobraniu i próbie
instalacji - kończy się tym samym błędem 80071AA7.

W dzienniku zdarzeń pojawia się dodatkowo błąd (źródło: Servicing,
identyfikator: 4375):
"Obsługa systemu Windows nie może ukończyć procesu nadawania pakietowi
Package_for_KB956841~31bf3856ad364e35~amd64~~6.0.1.3() stanu
Przemieszczony(Staged)."
I tak kilka razy dla każdego z KB.

Jacek