Re: plik stronicowania - zgłupiałem

Autor: robot <xc500wywalic_at_o2.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 09:41:47 MET

Dnia Mon, 27 Oct 2008 18:23:58 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:1m1xzeszusq8t$.15l3s9cedhvg5$.dlg@40tude.net,
> *robot* <xc500wywalic@o2.pl> typed:

> Uzywam podbnych aplikacji jak Autocad, 3DStudioMax, a mam 3 GB Ramu., plik
> stroicowania jest ustawiony na 2GB sztywno i wszystko pracuje od 2 lat
> prawidłowo.

Niestety, przy bardziej rozbudowanych scenach w 3dsmax ram jest polykany
bardzo szybko. Tak, ze samo odpalone 3ds zabiera tyle ramu, ze podczas
proby renderingu ram sie konczy i caly program zawiesza sie i znika.
Mowie o sytuacji gdy jest "tylko" 3GB ram. No a ja potrzebuje jeszcze
miec dodatkowo odpalonego fotoszopa, ktory tez lubi ram pobierac.

--
pozdrawiam