Re: W2k8 + aktualizacje WU

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Tue 28 Oct 2008 - 10:47:04 MET

W artykule <slrnggdksj.eac.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl> Jacek Kalinski
napisał(a):

> Niestety. 1 zainstalowała się wówczas poprawnie, ale pozostałe już nie
> chcą. Ponowne przerejestrowanie bibliotek msxml3 i wups2 nie przynosi
> efektu. Poszedłem również do następnych kroków, tj. zmieniłem nazwy
> SoftwareDistribution i Catroot2 (wg przygotowanego batcha), ale również
> po ponownej detekcji wymaganych aktualizacji, ich pobraniu i próbie
> instalacji - kończy się tym samym błędem 80071AA7.

Jeszcze jedna ważna informacja:
przy instalacji ręcznej (z plików MSU pobranych ze strony MS),
po zainstalowaniu pojawia się komunikat, że instalacja zakończona
pomyślnie i żeby zrestartować komputer.

W tym samym czasie _nie ma innego okienka_ (połączony jestem przez RDP).
Jednak jak kilknę uruchom ponownie, to na 0.5 sekundy (może jeszcze
krócej) mignie wyszarzone tło (wydaje mi się, że w czarnych barwach)
i z 2 chyba przyciskami ustawionymi na środku ekranu (może odrobinę
niżej), jeden pod drugim.
Górny przycisk jest szaro-czarny, ale dolny jest czerwony.
Co więcej jest na tym ekranie, nie wiem - moje oko nie jest w stanie
tego zarejestrować (za szybko się to dzieje).

Zastrzel mnie - widziałem już kiedyś (chyba w Vista beta) takie
okienka, ale to było ponad 2.5 roku temu i ani nie wiem jak je odszukać,
ani nie wiem co na nich jest napisane, ani nie wiem co jest na
przyciskach :(

Jacek