Re: GHOST 2003 Boot Diks a dysk SATA2

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 11:45:30 MET DST

> Który BIOS pozwala na wybór partycji?

Sorki, miałem na myśli wybór urządzenia, w tym dowolnego z podłączonych dysków.
Zawsze mam inne systemy na innych (fizycznie) dyskach, stąd mój skrót myślowy.

Miachale K. - jesteś znanym fanem tego programu, więc jakie jest Twoje zdanie
o legalności używania BootIT NG z CD w trybie darmowycm do robienia obrazów
partycji?

Pozdrawiam,

latet