Re: GHOST 2003 Boot Diks a dysk SATA2

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 11:36:38 MET DST

news:sc0d89l389a2$.dlg@kwinto.prv...

> Który BIOS pozwala na wybór partycji?

Może chodziło o urządzenie? (Dysk, CD, pen...)
Choć nie widzę przeszkód, by dołożyć parę bajtów i pozwolić na wybór
partycji już spod BIOS-a. Nie spotkałem się jednak z aż tak drobiazgowym
starterem.
Choć spotkałem się już (i to nie raz) z BIOSem, który raportował
wielkość dysku zależnie od założonej na nim partycji (spotkałem kilka
razy w epoce dysków 850 MB - jak była na nim partycja 512 M, to czasem,
aby zobaczył resztę, trzeba było tę partycję zdjąć). Jednak, jak
pisałem, jeższe mi żaden nie zaoferował wyboru tejże z pominięciem MBR.

--
D4
Oddaj krew dla Filipa...