Re: Nie uruchamia się IE6 i zależne ...

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Sun 28 Sep 2008 - 11:46:20 MET DST

Piotr Palusiński pisze:
> In news:gblm51$e4e$1@news.onet.pl,
> *miram* <miramo@op.pl> typed:

> Opcje internetowe --> Programy ->Resetuj ustawienia sieci Web.
> zrestartuj komputer.
> lub
> Opcje folderów -> Typy plikow,
> Znajdz typ URL:Protokół HTTP -->Edytuj --> zaznacz akcje --> Edytuj i
> wpisz sciezke do aplikacji wykonujacej akcje:
> "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome .
     u mnie było: rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %1
> oraz wydaj polecenie Sfc /scannow albo Sfc /scanonce - przygotuj
> płytke instalacyjną XP.
     u mnie jest W2k, oczywiście podstawiłem tę płytę

Wykonałem wszystko, po wykonaniu Sfc ... nie było żadnego komunikatu.
Zaczał działać Control z linii poleceń, i Mój komputer z Pulpitu, IE
niestety nie uruchamiał się nadal. Po wykonaniu Resetuj ustawienia sieci
Web i restarcie PC wszystko wróciło do stanu z przed tych działań, tzn.
nie działa ani IE, ani Control ani Moj komputer.
Wygląda to beznadziejnie, chyba trzeba reinstalować W2k, może do tego
dojrzeję. Dziękuję za wszystkie próby pomocy. Pozdrawiam serdecznie, Miram.