Re: GHOST 2003 Boot Diks a dysk SATA2

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Thu 25 Sep 2008 - 12:21:00 MET DST

> Jesteś kolejną osobą, która zachwala jego "darmowość".
> Możesz mi to wyjaśnić? Bo wszędzie (na której stronie nie spojrzę)
> widzę, że jest to shareware i równie często cenę do zakupu programu.
>
> Najchętniej poprosiłbym (konkretny) link do strony producenta, bo
> ja sam nie jestem w stanie na niej nic takiego znaleźć (że to freeware).
> A strona producenta jest najbardziej wiarygodna.

Kod seryjny jest potrzebny, gdy się chce BootIt ***zainstalować na hdd***
(w MBR + w malutkiej specjalnej prartycji ) i używac do wyboru
systemu/urządzenia
przy starcie kompa (i do paru innych rzeczy). Kiedyś tak nawet miałem,
ale teraz to zbędne, skoro sam BIOS zapewnia wygodny wybór z której
partycji ma startować.

Natomiast kod seryjny ***nie jest potrzebny***, aby wypalić bootowalną płytkę
CD,
na której są narzędzia pozwalające na tworzenie i przywracanie obrazów partycji.

Pozdrawiam,

latet