Re: GHOST 2003 Boot Diks a dysk SATA2

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 25 Sep 2008 - 16:46:30 MET DST

W artykule <gbfoma$rul$1@inews.gazeta.pl> Latet napisał(a):

> Kod seryjny jest potrzebny, gdy się chce BootIt ***zainstalować na hdd***
> (w MBR + w malutkiej specjalnej prartycji ) i używac do wyboru
> systemu/urządzenia
> przy starcie kompa (i do paru innych rzeczy). Kiedyś tak nawet miałem,
> ale teraz to zbędne, skoro sam BIOS zapewnia wygodny wybór z której
> partycji ma startować.
>
> Natomiast kod seryjny ***nie jest potrzebny***, aby wypalić bootowalną płytkę
> CD,
> na której są narzędzia pozwalające na tworzenie i przywracanie obrazów partycji.

To co piszesz w żadnym stopniu NIE OZNACZA, że program jest darmowy.
W Viście też nie musisz wpisywać numeru przy instalacji i również nie
znaczy to, że program jest DARMOWY!
Takich przykładów można wymieniać na pęczki (w tym bardziej trafnych),
gdzie aplikacje nie wymagają numerów seryjnych.

Jeśli sam masz nawyki, żeby używać piratów - Twój wybór (nie wnikam w to).
Ale nie wprowadzaj w błąd innych osób.

Natomiast jeżeli szukasz rozwiązań typowo freeware, to _pod warunkiem_,
że posiadasz dysk twardy firmy Seagate lub Maxtor (obecnie Maxtor by
Seagate), wówczas możesz użyć bezpłatnego Disc Wizard (producentem jest
firma Acronis, która produkuje program Acronic True Image.
Więcej na stronie www.seagate.com

Jacek