Re: GHOST 2003 Boot Diks a dysk SATA2

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 24 Sep 2008 - 18:53:44 MET DST

W artykule <gb8vqk$eel$1@inews.gazeta.pl> Latet napisał(a):

> Moze dlatego, że jest doskonały BootIT NG? (w dodatku darmowy).

Jesteś kolejną osobą, która zachwala jego "darmowość".
Możesz mi to wyjaśnić? Bo wszędzie (na której stronie nie spojrzę)
widzę, że jest to shareware i równie często cenę do zakupu programu.

Najchętniej poprosiłbym (konkretny) link do strony producenta, bo
ja sam nie jestem w stanie na niej nic takiego znaleźć (że to freeware).
A strona producenta jest najbardziej wiarygodna.

Jacek