Re: XP SP3 i problem z pracą w LAN (KB884020 nie pomógł)

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Thu 25 Sep 2008 - 12:15:54 MET DST

> 1. oprogramowanie anty* (wirusowe, spyware, ...) zainstalowane?
> No to odinstaluj i sprawdź ponownie.

To pierwsza rzecz, jaką sprawdziłem. Wyłaczenie tych programów nic nie dało.

> 2. jak otwierasz te pliki? Z zamapowanego dysku, przez \\serwer\zasob czy
> przez \\IP\zasob? Sprawdź wszystkie możliwości.

Wczoraj po raz pierwszy zastosowałem mapowanie dysku. Pomogło, ale tylko
na otwieranie plików spod Qurka. Zapis nadal wolny. A z poziomu Worda -
- nadal i zapis i otwieranie wolne.

> 3. Jak wygląda obciążenie procesora i użycie RAMu przez aplikację
> przy zapisywaniu?

Znikome.

> 4. zdecydowanie za mało informacji. Opisz jak najwięcej na ten temat.
> Co testowałeś, jakie są objawy (nie tylko wizualne - wolno), ale również
> wszystkie systemowe.

Nie bardzo rozumiem - jakie objawy systemowe? Co, gdzie i jak sprawdzić?

Dzięki,

latet