Re: Instalacja XP na dysku SATA2 i przy okazji jeszcze jedno

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 13:57:56 MET DST

> Jest to sposób - owszem, dobry - ale tylko jeśli planujesz bawić się
> systemem i przeinstalowywać go co 3-4 miesiące. W przeciwnym razie
> na prawdę nie jest to wielki zysk. Nie wspominając o ewentualnych
> modernizacjach sprzętu czy, broń Boże, wymianie płyty głównej.

Każdemu wg potrzeb. A że trochę się bawię komputerem, a moje rodzeństwo
tez nie próżnuje, to system po pół roku zwalnia i generalnie robi się
mniej fajnie niż na początku, ew. już nieraz - jakieś uporczywe błędy
(jak wcześniej wspominany na grupie problem z karta tv - usuwanie
wszystkiego nawet z rejestru i instalacja nie pomaga), to najłatwiej
przeinstalować z obrazu. Komp domowy, wiec darmowy antywirus - nie ma
problemu z terminem licencji. Przy wymianie kluczowych części - i tak
trzeba instalować od zera.

Żeby nie było że jestem psuj - w pracy mam pod opieką kilkanaście kompów
i jakoś bez większych problemów działają po parę lat przy regularnej
konserwacji systemu.