Dwa systemy i problem z bootmagic

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Wed 09 Jul 2008 - 14:21:54 MET DST

Na komputerze z systemem XP usiłuję zainstalować drugi, niezależny system XP
tak, żeby oba wzajemnie się nie widziały. Dysk został podzielony na partycje
(NTFS, oczywiście zrobiłem osobną malutką partycję FAT na potrzeby
bootmagica). Następnie przy pomocy Partition Magic ukryłem partycję z
obecnym systemem, na kolejnej postawiłem nowego windowsa. Potem z powrotem
odkryłem partycję z pierwszym systemem, ukrywając tą z drugim i
zainstalowałem bootmagica.
I wszystko byłoby pięknie, konfiguracja bootmagic widzi obie potrzebne
partycje, niestety po restarcie zamiast okna wyboru otrzymuję komunikat
"btmagic.img corrupt, press a key" i tyle. Bootmagica mogę bezproblemowo
odinstalować (wtedy komunikat znika, ale nadal nie mam możliwości wyboru
systemu), ponowna instalacja jednak daje ten sam rezultat. Gógle podaje
tysiące instrukcji jak usunąć taki komunikat np. po niepełnym odinstalowaniu
bootmagica, natomiast takiej sytuacji jak moja (kiedy nie chcę go usunąć, a
sprawić, żeby działał poprawnie) nie znalazłem.

Pomożecie?

J.