Re: Jak zainstalowac sterwniki do karty dziękowej w XP Home

Autor: Piotr J. Podsidły <ppodsia_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 12:45:28 MET DST

Piotr Pitucha pisze:
> Użytkownik ""Piotr J. Podsidły"" <ppodsia@gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:g3k0c5$9g2$1@inews.gazeta.pl...
>>
> Tak przeoczyłeś, nie poczytałeś instrukcji na CD :).
> Jeśli możesz zrobić jeszcze raz format to zacznij instalować Windows od
> początku, w opisie instalacji karty dźwiękowej jest napisane że należy
> przy ładowaniu sterowników odpowiadać NIE i dopiero po instalacji
> Windows doinstalować kartę.
> Wszystko za sprawą super hiper pomysłu Microsoftu który wymyślił jakiś
> uniwersalny sterownik.
> [...]
W koncu przeczytałem, chyba nawet przed kolejna instalacja windowsa i
nic. To znaczy niecalkiem nic, bo panel sterujacy od karty wykrywa
poprawnie podlaczenie wtyczek do gniazek i test glosników dziala
poprawnie, ale windows uporczywie widzi tylko wyjscie cyfrowe. No nic
kiedys sie tym pobawie, poki co mialem pod reka niezawodna 4-kanałowa
c-medie na pci i działa, a odtwarzanie dzwieku nie jest glownym
zastosowaniem tego komputera...

Pozdrawiam
PJP