Re: Jak zainstalowac sterwniki do karty dziękowej w XP Home

Autor: wozniak grzegorz <grzesw_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 11:23:15 MET DST

"Piotr J. Podsidły" wrote:

> Witam
>
> Mam plyte Asusa m2a-vm hdmi, plyta ma zintegrowana karte dzwiekowa
> Realteka ALC883, problem polega na tym ze nie udaje mi sie zainstalowac
> sterownikow audio. Jedyne działające wyjscie to spdif na tylnym panelu.
> Probowałem róznych wersji terowników (1.66 - 1.96) probowalem instalowac
> poprawke KB88811 (czy jakos tak), SP3 i nic za kazdym razem dostaje
> skomunikat ze instalacja sterownikow nie powiodła się.

tak to ta poprawka tylko ze jest z nia czasem problem w tym wypadku trzeba
ja rozpakowac (np 7-zip) nastepnie menadzer urzadzen -> urzadzenia
systemowe -> powinno byc jakies urzedzenie pci z wykrzyknikiem wtedy ppm ->
wlasciwosci -> aktualizuj sterownik i wskazujesz zeby sam znalazl w
kat_gdzie_rozpakowales/commonfiles
nie mam winzgrozy pod reka i pisze z pamieci, mam nadzieje ze wystarczy ;)

--
Pozdrawiam