Re: miranda - odzysk z bazy.

Autor: Piotr Kąkol <xnxby.c_at_tznvy.pbz>
Data: Sun 29 Jun 2008 - 13:09:44 MET DST

Dnia Sun, 29 Jun 2008 12:39:21 +0200, ..:: sjf ::.. napisał(a):

> A w jaki sposób usunąłeś? Na pewno w Mirandzie? Przed chwilą
> sprawdziłem: usunięcie kontaktu (USUNIĘCIE nie UKRYCIE - przy usuwaniu
> kontaktu z listy jest pytanie czy na pewno usunąć, gdyż usunięcie
> spowoduje utratę historii czy może ukryć), ponowne dodanie tego samego
> kontaktu, brak poprzednio zapisanej historii. Testy na GG.

Sprawdziłem przed chwilą i wygląda na to, że masz rację. I teraz już nie
jestem pewien... od kilku dni mam przeinstalowaną Mirandę "na czysto".
Standardowe GG również używam, nie jestem więc pewien... czy miałem coś już
tak namieszane w Mirandzie, czy ewidentnie pomyliłem klientów IM.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

--
Piotr Kąkol 	email: xnxby.c@tznvy.pbz