Re: Jak zainstalowac sterwniki do karty dziękowej w XP Home

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 07:13:25 MET DST

Użytkownik ""Piotr J. Podsidły"" <ppodsia@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g3k0c5$9g2$1@inews.gazeta.pl...

> Mam plyte Asusa m2a-vm hdmi, plyta ma zintegrowana karte dzwiekowa
> Realteka ALC883, problem polega na tym ze nie udaje mi sie zainstalowac
> sterownikow audio. Jedyne działające wyjscie to spdif na tylnym panelu.
> Probowałem róznych wersji terowników (1.66 - 1.96) probowalem instalowac
> poprawke KB88811 (czy jakos tak), SP3 i nic za kazdym razem dostaje
> skomunikat ze instalacja sterownikow nie powiodła się.

Tak przeoczyłeś, nie poczytałeś instrukcji na CD :).
Jeśli możesz zrobić jeszcze raz format to zacznij instalować Windows od
początku, w opisie instalacji karty dźwiękowej jest napisane że należy przy
ładowaniu sterowników odpowiadać NIE i dopiero po instalacji Windows
doinstalować kartę.
Wszystko za sprawą super hiper pomysłu Microsoftu który wymyślił jakiś
uniwersalny sterownik.
Są poprawki Microsoftu do tego problemu ale poza numerem poprawki trudno
cokolwiek znaleźć bo nie leży ona na downoadzie Microsoftu.
Co do opisu instalacji leży głęboko w którymś z podkatalogów na CD, ukryty
przed ludźmi którzy instalują wszystko z kreatora.
Spróbuj jeszcze ściągnąć sterownik z Realteka a nie z Asusa, zwykle jest tam
o kilka numerów nowszy i może da radę załatwić problem bez reinstalacji
systemu.
Jak pogrzebiesz w moich starych postach to opisywałem swoją walkę z tą płytą
i tam były numery poprawek do problemu.
Piotr