Re: Profil w oknie

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 13:59:35 MET DST

SQ9HHL pisze:
> Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie otwierania profilu uzytkownika w
> osobnym oknie. Posiadam dwa osobne profile w windowsie i przeważnie
> uruchomione są oba. Chodzi mi o to, żeby nie trzeba było się przelogowywać
> za każdym razem gdy chce się coś zrobić.

"uruchomione są oba" tzn. że masz włączone szybkie przełączanie
użytkowników w swoim xp i na oba konta jest ktoś już zalogowany i ci nie
wystarcza szybkie przełączenie użytkowników?

Zatem tak jak już ci juz f1j@k_? napisał "run as" na konkretnym
programie, bo inaczej to się chyba w sesje terminalowe pobawić by było
trzeba.

--
Artur Grdeń
mega @ work