Profil w oknie

Autor: SQ9HHL <kdoniczka_at_interia.!!!NOSPAM!!!.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 06:38:14 MET DST

Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie otwierania profilu uzytkownika w
osobnym oknie. Posiadam dwa osobne profile w windowsie i przeważnie
uruchomione są oba. Chodzi mi o to, żeby nie trzeba było się przelogowywać
za każdym razem gdy chce się coś zrobić. Czyli krótko mówiąc moja kobieta
robi sobie coś na swoim, a ja uruchamiam w osobnym oknie swój, żeby tylko
sprawdzić np poczte, GG, puścić coś prze firewall'a jak zblokował itp. Może
ktoś już ćwiczył takie coś. Z góry dziękuje za pomoc

Pozdrawiam
Krzysztof