Vista, tworzenie MP3 (AUDACITY i Lame) -strasznie cicho!

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 13:59:18 MET DST

Witam.

Od niedawna pracuję na Laptopie HP Pavilion dv9770,
pod kontrolą Visty Home Pro.

Przyszło mi zrobić kawałek "nuty". No to zabrałem się za to:
- zgrałem kilka sampli z sieci, za pomocą AUDACITY;
- dobrałem poziomy, pomieszałem co trzeba.
Pod audacity odtwarza się gitowo, natomiast jak to
wyeksportowałem do MP3 (lame encoder), to w winampie
ledwo słychać (no słychać, ale poziom odbiega od innych
mptrójek). Wrzuciłem tą moją mptrójkę spowrotem do Audacity -
i jest głośno!

Dlaczego pytam tu - bo słyszałem, że chłopcy z microsoftu namieszali
coś w windzie i ta w jakiś magiczny sposób pogarsza jakość nagrań.

Inaczej podejżewał bym Audacity, Lame, a może Winampa?

Ktoś coś wie na ten temat?

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin