Re: Profil w oknie

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 14:50:46 MET DST

Artur Grdeń wrote:

> "uruchomione są oba" tzn. że masz włączone szybkie przełączanie
> użytkowników w swoim xp i na oba konta jest ktoś już zalogowany i ci nie
> wystarcza szybkie przełączenie użytkowników?

Ja sie kiedys juz zastanawialem czy mozna nie wpisywac za kazdym razem
tych hasel, ja jestem entuzjasta niskich praw(nawet dla
"wtajemniczonych") i nie zawsze uruchom jako jest fajne, np nie za
bardzo da sie uruchomic panelu sterowania jako inny uzytkownik
(startowanie control.exe jako kogos innego nie skutkuje niczym) wiec
czasami trza sie przelaczac i jest to klopotliwe, np w linuchu mozesz
sie zalogowac jako kilka osob i sie przelaczac miedzy nimi bez
wpisywania za kazdym razem hasla, moze w windzie tez tak sie da (wpis w
regsach?)

mozna jeszcze inaczej sie przelaczac, ale chyba tylko jesli jest sie
adminem, a mianowicie w menedzerze zadan zakladka uzytkownicy