Re: Problem z instalacją W2k ...

Autor: Exploris <exploris_at_autograf.pl>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 16:17:24 MET DST

Dzięki za odpowiedzi ...

ale szczerze mówiąc, choć nie wiem czy mam rację, ale

ŁATWIEJ i BEZPIECZNIEJ chyba będzie JEDNAK zintegrować instalkę Windows 2000
Pro z SP4 ...

wydaje mi się, że wtedy instalator W2k powinien wtedy zobaczyć CAŁY DYSK i
będzie go chyba można bez problemów sformatować do dowolnych rozmiarów i
jako NTFS

operacje z programami z 48bitLBA.com wydają mi się nieco ryzykowne ...

zresztą z podobnych powodów (czyt: ryzyka) zrezygnowałem z pracy dysku a
AHCI (bo raczej więcej może być problemów niż korzyści)

----
Pozdrawiam Exploris.