Re: Problem z instalacją W2k ...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 24 Jun 2008 - 06:06:29 MET DST

Użytkownik "Exploris" <exploris@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:g3pb0q$pfu$1@news.onet.pl...
> Witam !
>
> Jak zainstalować system Windows 2000 Pro (CD instalacyjna bez sp4) na
> dysku
> WD3200AAKS (320 GB) SAAT2 pracujący w trybie NATIVE IDE ?!
> Winda 2000 widzi tylko jakieś 137 GB.
> Utworzyłem partcję za pomocą instalatora XP, po włożeniu płyty od
> w2000
> widać je jako "NIEZNANE"
> Przy próbie instalacji wywala że msui sformatować i mozę jedynie w
> FAT32 a
> oczywiście chcę w NTFS
>
> Proszę o pomoc ...

137 GB na system, a potem, na resztę...
http://www.48bitlba.com/
ze zwróceniem uwagi na
http://www.48bitlba.com/tools.htm
a zwłaszcza
http://www.48bitlba.com/enablebiglbatool.htm

Nie kombinuj z innymi instalatorami, bo spiździsz dane.
przebolej, że z początku będzie to tylko 137 GB, a resztę "odzyskasz"
później, po instalacji.
Naprawdę, nie kombinuj, bo gorzko tego pożałujesz, gdy coś się sypnie i
system wywali Inaccesible boot device, albo w ogóle się zaprze.
Oczywiście, da się położyć (choć nie wprost) W2k na większej partycji,
jak się postarasz... ale pamiętaj, stąpasz po cienkim lodzie z mieczem
Damoklesa nad głową.

Podkreślam, nie kombinuj, zrób drugą partycję, przynajmniej jak się
rejestr przestawi, to nie stracisz danych, a najwyżej będą niedostępne,
aż znowu ustawisz, że masz duży dysk, lub podepniesz do innego systemu.

Acha... nie pamiętam, ale chyba owa opcja działa dopiero po którymś SP
(servicepack)... ale nie chcę kłamać.

--
D4