Jak zainstalowac sterwniki do karty dziękowej w XP Home

Autor: Piotr J. Podsidły <ppodsia_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jun 2008 - 00:46:24 MET DST

Witam

Mam plyte Asusa m2a-vm hdmi, plyta ma zintegrowana karte dzwiekowa
Realteka ALC883, problem polega na tym ze nie udaje mi sie zainstalowac
sterownikow audio. Jedyne działające wyjscie to spdif na tylnym panelu.
Probowałem róznych wersji terowników (1.66 - 1.96) probowalem instalowac
poprawke KB88811 (czy jakos tak), SP3 i nic za kazdym razem dostaje
skomunikat ze instalacja sterownikow nie powiodła się.

Ktoś sie spotkał z podobnym problemem, czy moze cos przeoczyłem?

Pozdrawiam
PJP

PS. Wydaje mi sie ze to wlasciwa grupa, sprawdzilem Ubuntu i Viste i tam
dzwiek działa bezproblemowo.