Re: Vista - jakie rozsadne wymagania sprzetowe. Jak jest z oprogramowaniem/sterownikami na wersji 64bit? [dlugie]

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Mon 23 Jun 2008 - 11:12:14 MET DST

> Instalator systemu uzna, że nie ma bootmanagera i nadpisze swoim.

Kilka wątków wcześniej sam poruszałem ten temat (BOOTMGR i Vista). Vista
w ogóle nie ruszyła mi GRUBa (przedtem byl XP, a Vista na jego miejsce
po sformatowaniu partycji - więc inna sytuacja). Spodziewałem się, że
tak jak nowa instalacja XP, Vista wywali GRUBa w kosmos, ale nic się nie
stało. GRUB pozostał, świetnie działa... Nawet na Vistę jakoś
szczególnie narzekać nie mogę - działa całkiem płynnie, był problem z
bluetoothem na usb ale po uruchomieniu sterowników w trybie zgodności z
XP zadziałało... Jedynie kopiowanie dużych plików jakoś tak nietentego...

I tak do poważnej pracy używam Debiana :)