Re: można skasować?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 22 Jun 2008 - 23:46:46 MET DST

Konrad in news:lyeojmbw34gc.1r2svarsos7d8$.dlg@40tude.net
[.........]
> Pogooglaj i użyj: Remove Hotfix Backups

powtorze z innego mojego posta, bo moze ktos jednak uzywal ten program:

"oto w gornym okienku Remove Hotfix Backups wylistowalo spis hotfixow oraz:
      "these hotfixes have backup files on your system & will be removed"
- i co to dokladnie znaczy [bo co znaczy - domyslam sie i rozumiem,ale...],
bo wolalbym byc na 100% pewien... Ze co: ze te oto hotfixy maja gdzies tam w
systemie stare, poprzedzajace je pliki i
wlasnie one zostana usuniete?
Tylko, ze ja nie widze zadnego nietypowego katalogu, w ktorym moga byc te
stare pliki... Stad watpliwosci. Bo wszelkie dziwologi katalogowe
"$..uninstall..$" itp mam juz dawno wykasowane.

btw:
co prawda zostaly wpisy w
rejestr [dodaj/usun], ale je zostawilem, zeby nie wyciac przy okazji czegos
tam i kiedys potrzebnego, troche te wpisy rejestrowe od hotfixow podobne do
innych, wiec dalem spokoj.