Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 21:38:43 MET DST

Dnia Wed, 4 Jun 2008 22:41:30 +0200, Sempiterna napisał(a):

> Ja pamiętam, był sobie taki program - MemMaker, się odpalałoi, trzy razy
> bujał się z restartem kompa i znajdował najlepszą, jego zdaniem,
> konfigurację. Jak się dodało jakiś sterownik TSR, to trzeba było bujanie
> się powtarzać :)

MEMMaker był i jeszcze QMM czy jakoś tak (tyle że ten wykorzystywał jakieś
swoje pliki zamiast standardowych i czasami coś się chrzaniło).
Ja tam i tak wyciągałem więcej niż te programy (po poznaniu wszyskich
sterów które miałem ... a najlepszy był ster do myszki który mi kumpel
kiedyś dał... nie chce przekłamywać liczb więc przykładowo tylko jak
standardowy miał z 10KB to ten miał 2KB... różnica była bardzo znaczna -
podobnie udało mi sie potem znaleźć ster do CDROMa - nie używałem swojego
tylko innego producenta - ale działał :)

BTW: Przypomniało mi się odpalanie DOOMa na 4MB RAMu... też trzeba było
"odchudzić" pliki :'-)