Re: Błędy systemu plików / coś więcej niż chkdsk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 22:25:21 MET DST

Dnia Thu, 05 Jun 2008 16:36:06 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):

> begin --> Thu, 5 Jun 2008 01:20:16 +0200, w <rd87g86r0o5a.dlg@kwinto.prv>,

> Jest spory, tutaj wrzuciłem całość:
> http://radekp.lua.pl/log.txt

Numerki uszkodzonych sektorów wrzuć do Display ==> Goto sector i
popatrz, co te sektory (i przyległości) zawierają. Normalnie wyświetla
się także nazwa pliku, do którego należy dany sektor, ale tutaj trudno
powiedzieć. Zainteresuj się także poleceniem GoTo (ctrl+g), Identify
specific sector (pokazuje plik do którego sektor należy), etc. Trzeba
tylko założyć wcześniej bazę SLT wiążącą sektory z plikami w pamięci
operacyjnej poleceniami "Open object to work => partition" i "Show
Sector-Lookup-Table".

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/