Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:33:30 MET DST

Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości
news:g26s8c$rnh$1@news.onet.pl...
> Tez mam zyliony plikow (teraz sprawdzilem C:\ i jest na nim 314k
> plikow, a
> poza nim jest jeszcze D:\ , I:\, J:\ z czego dwa sporo bogatsze). I
> takze
> nie szukam pliku dluzej niz kilka sekund. Warunkiem jest oczywiscie
> logiczny uklad, ale to fundament kazdego interfejsu.

Najlepiej po prostu od początku wkłądać zawartość we właściwe katalogi,
inaczej potem pieprzenia jest więcej, niż należało by się spodziewać.

> A np. TC ma taka fajowa funkcje pod CTRL+B, ze z poziomu katalogu w
> ktorym
> jest aktualnie otwarty tworzy jedna, wielka liste wszystkich plikow (z
> katalogu biezacego i podkatalogow) i mozna je wtedy posortowac wg
> dowolnych
> kryteriow i latwo cos znalezc, gdy nie jest sie pewnym gdzie to tak
> naprawde jest.

Dla mnie opcja suuuper!
Często wykorzystuję ją w dość niecodziennym celu... np. po nagraniu
płytki, czy badając dysk twardy sprawdzam, czy pliki się czytają i jaka
jest szybkość transferu.
Sortuję (nie zawsze) po wielkości pliku od największego, i jadę. Bardzo
prosto:
Zaznaczam wszystkie, daję Kopiuj, jako cel wpisuję nul i hajdaaa...
Wprawdzie TC wypisze, że kopiuje do C:\nul, ale nie należy się
przejmować - kopie plików polecą w pustkę, a oryginały zostaną tam,
gdzie są.

> Wlasnie, jaki?

Sprawdzę...
Acha, jeszcze jedno jest fajoskie - zakłądki. Zamiast opuszczać dany
katalog, a później usiłować sobie przypomnieć, gdzie leżał, który to
był, robię jak w Operze - CTRL-T i hop, jest nowa zakłądka, duplikuje
ostatnią, ale zdaje mi się, można to ustawić inaczej... CTRL-W zamyka
zakłądkę. Można je także blokować. W każdej zakłądce mogą być inne
reguły sortowania, filtrowania, co najważniejsze, są one zapamiętywane,
jedyna wada w tym, że tylko przy normalnym zamknięciu TC.

> Mam katalog z rosyjskimi piosenkami, ktorych nazwy sa napisane
> cyrylica :-)

Ja chyba mam coś po hebrajsku :)

> btw Mam aktualnie problem, zeby to nagrac na plyte, bo Nero nie kuma
> cyrylicy :/

Unicode? Albo Romeo, zamiast Joliet...? Nie pamiętam, ostatni raz Nero
męczyłem ze 3 lata temu.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.