Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 01:25:18 MET DST

ALGI nabazgrał:

> Dlatego chciałbym potestować OSXa a to że jest tam inna filozofia to tylko
> i wyłącznie kwestia przyzwyczajeń.
> Tak jak ja nie mogę żyć bez Total Commandera,

Ile w tym ustrojstwie się trza naklikać by na pulpit trafić! I nie ma linków
do Moje Dokumenty itp. No i tylko dwa okna, w których nic się nie mieści,
kolumn nie da się swobodnie regulować, nie ma widoku miniatur i w ogóle sto
lat za murzynami pod względem ergonomii. W czasach DOSa NC był rewelacją,
obecnie to nieporozumienie.

> tak znajomi nie wiedzą jak z
> niego korzystać i bawią się w przeciąganie plików w Exploratorze...

Naucz ich korzystać z menu kontekstowego i paska narzędzi.
A przeciąganie jest bardzo przydatne w określonych przypadkach, na ten
przykład w obrębie tego samego okna, gdy trza plik przenieść do podfolderu.
No i łatwiej komuś pomóc gdy się umie wydajnie używać eksploratora i nie ma
głupich przwyczajeń z Nortona - nie każdy ma TC, a nosić go ze sobą to bez
sensu.