Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 00:13:36 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Sorki. Tak czy tak, sprawa sprowadza się do wyłapania szkodnika, który
> podpiął się pod rozszerzenia Eksploratora Windows. Na początek wytnij
> wszystko, co znajdziesz niesystemowego, pod prawoklikiem.

programy w menu kontekstowym są bezpieczne bo używam ich od lat.
Problem pojawia się przy wkładaniu SFORMATOWANEJ dowolnej karty pamięci,
choć nie zawsze. Tylko ubicie procesu explorer.exe rozwiązuje problem.
Wygasa styl sieci web, wygasa całe meny, menu kontekstowe zawiera tylko
utwórz skrót, nie otwierają sie nowe okna folderów nie można uruchomić
żadnej aplikacji.