Re: "zepsute" pliki jpg

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 14:04:49 MET DST

Sempiterna napisał(a):

> U mnie jednak plik nie dający się wyświetlić jest na miniaturce
> "firmowany" przekreślonym na czerwono zielonym kółkiem w czerwonej
> otoczce - coś jak znak zakazu postoju.

Ja nie mam nie dających się wyświetlić plików, ot Irfan czyta
sobie te miniaturki i nagle pierdut! zamykają się miniaturki razem
z głównym oknem. Może za szybko biedactwu po katalogach skaczę? ;-)

> Raczej nie narzekam na wywalalność... może sprzęt mam sprawny? Nie wiem...

Mnie to akurat zwisa, czemu Irfan zwisa (a raczej się zamyka).
Może wersja za niska? (3.92) :-P

W domku i tak używam czego innego. Sprzęt sprawny.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP