Re: "zepsute" pliki jpg

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 13:58:10 MET DST

tomasz:) napisał(a):

> robienie (generowanie) albumów czy miniaturek nie pomoże (w
> eksploratorze windows widać, przy podglądzie miniatur, które pliki są
> złe - tyle, że przeglądanie iluśtam dzisięciu czy set nawet katalogów

Jak "set" katalogów, to można skrypt napisać, który
coś by sobie tam robił na wszystkich plikach graficznych-
na przykład identify z imagemagick, a wynik polecenia
zapisywał do pliku tekstowego.

Przykładowo

FOR /R "D:\Moje obrazki" %X IN *.JPG DO identify %X >>wyniki.txt

Tenże wynikowy plik można już sobie pogrepować wedle życzenia.

--
Dominik (& kąpany)