scalić plik pagefile.sys

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 21:07:16 MET

Szukam jakiegoś mało inwazyjnego sposobu na scalenie pliku Pagefile.sys
i hiberfile.sys.
Jakimś cudem pocięły mi sie na 10 kawałków. pagefile ustawiony na
sztywno, możliwe ze system coś kombinował - ale czemu hiberfil.sys sie
pociął?

Na razie do głwy przyszł mi myśl tak aby wyłączyć hibernacje,
zdefragmentowac dysk, wyłaczyc pagefile.sys, uruchomić komputer
ponownie, zrobić defaga, i po włączać jak było. tyle tylko że nie
specjalnie chce mi sie restartowi komputer i bawić w zmiany pamięci.
Jakaś inna metoda?
I jak zapobiec fragmentacji tych plików? Ustawienie na sztywno nie pomogło.