Re: Kwestia OEM a wymiana obudowy

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 11:29:28 MET

Wojciech "Spook" Sura pisze:

> Andrzej Lawa jest sprytny, bo radzi wszystkim, a nie będzie robił za
> Twojego adwokata,

Nie będę bo nie mam uprawnień.

Przez analogię: wiem, jak zdezynfekować skaleczenie, ale jakbym próbował
robić to zawodowo, to bym się natknął na przepisy, które tego zabronią
każdemu, kto nie ma "papierka" że umie zastosować np. wodę ultenioną ;)

> gdy - potencjalnie - będziesz musiał dowieść, że masz
> legalną wersję systemu, a argument "bo jeden taki mi powiedział w
> Usenecie" jest niestety dosyć marny.

Dla twojej informacji, ignorancie, czasy udowadniania niewinności to
czasy głębokiego salinizmu.

Obecnie to WINĘ należy udowadniać, żeby kogoś skazać.

> Do pytającego: MS wypowiada się następująco - dowodem legalności Windows
> są dwie spośród trzech rzeczy: faktura zakupu, CD z hologramem,
> naklejka: jeśli ktoś poprosi MS o stwierdzenie, czy system jest legalny,

Od kiedy MS stanowi w Polsce władzę ustawodawczą, sądowniczą i wykonawczą?