Re: Kwestia OEM a wymiana obudowy

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 12:15:33 MET

Andrzej Lawa wrote:

> Dla twojej informacji, ignorancie, czasy udowadniania niewinności to
> czasy głębokiego salinizmu.
>
> Obecnie to WINĘ należy udowadniać, żeby kogoś skazać.

Przypuśćmy, że ktoś z Twojej sieci ściągał przez p2p obraz pirackiego XP,
rzucając podejrzenia na Ciebie (można wymyśleć 256 ciekawszych historyjek w
których stajesz się podejrzanym o łamanie licencji programu). W tej sytuacji
też sąd uzna, że jesteś niewinny i masz na pewno legalny system, czy może
zostaniesz zobligowany do przedstawienia dowodów, że to nie Ty używasz
nielegalnego systemu? No - oczywiście w stanie oskarżenia nikt nie każe Ci
dostarczać dowodów Twojej niewinności.

> Od kiedy MS stanowi w Polsce władzę ustawodawczą, sądowniczą i
> wykonawczą?

A czy ja powiedziałem, że MS stanowi władzę ustawodawczą, sądowniczą i
wykonawczą?

Wzamian odpowiedz mi, kto jest w stanie stwierdzić, czy kopia programu jest
legalna:

a) Jego producent
b) Policja
c) Sąd