Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 09:52:44 MET
Message-ID: <fsd2su$2giv$1@opal.icpnet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fscuhd$9lc$1@news.onet.pl...
>> Załóż sobie nowe konto do pracy, powiedzmy A. Zaloguj się na nie choć
>> raz. Potem zrestartuj komputer i zaloguj się na jeszcze inne konto z
>> uprawnieniami administracyjnymi B. Spod niego wejdź we właściwości Mój
>> komputer ==> Zaawansowane ==> Profile użytkownika, zaznacz swój stary
>> profil, wybierz Kopiuj i wskaż jako docelowe miejsce folder \Documents
>> and Settings\A, nadając A jednocześnie (to ważne!) pełne uprawnienia do
>> niego w opcjach poniżej.
>
>
> Zrobiłem, jak zalecałeś.
> Przy próbie kopiowania konta pojawił się taki komunikat:
> "Nie udało się ustawić zabezpieczeń dla profilu docelowego. Błąd - System
> próbował załadować lub przywrócić plik do Rejestru, ale określony plik nie
> jest w formacie plików Rejestru."
>
> Dodam jeszcze, że konto, które próbowałem skopiować posiada stan "Kopia
> zapasowa", wszystkie inne konta mają stan "Lokalny".

Zobacz jeszcze to:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=1B286E6D-8912-4E18-B570-42470E2F3582&displaylang=en

Piciu
Received on Wed Mar 26 09:55:24 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 26 Mar 2008 - 10:42:02 MET