Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 08:38:20 MET
Message-ID: <fscuhd$9lc$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

> Załóż sobie nowe konto do pracy, powiedzmy A. Zaloguj się na nie choć
> raz. Potem zrestartuj komputer i zaloguj się na jeszcze inne konto z
> uprawnieniami administracyjnymi B. Spod niego wejdź we właściwości Mój
> komputer ==> Zaawansowane ==> Profile użytkownika, zaznacz swój stary
> profil, wybierz Kopiuj i wskaż jako docelowe miejsce folder \Documents
> and Settings\A, nadając A jednocześnie (to ważne!) pełne uprawnienia do
> niego w opcjach poniżej.

Zrobiłem, jak zalecałeś.
Przy próbie kopiowania konta pojawił się taki komunikat:
"Nie udało się ustawić zabezpieczeń dla profilu docelowego. Błąd - System
próbował załadować lub przywrócić plik do Rejestru, ale określony plik nie
jest w formacie plików Rejestru."

Dodam jeszcze, że konto, które próbowałem skopiować posiada stan "Kopia
zapasowa", wszystkie inne konta mają stan "Lokalny".

MN
Received on Wed Mar 26 08:40:13 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 26 Mar 2008 - 08:42:03 MET