Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 16:06:36 MET

In news:fscuhd$9lc$1@news.onet.pl,
*Marcin Narzynski* <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> typed:

> Zrobiłem, jak zalecałeś.
> Przy próbie kopiowania konta pojawił się taki komunikat:
> "Nie udało się ustawić zabezpieczeń dla profilu docelowego. Błąd - System
> próbował załadować lub przywrócić plik do Rejestru, ale określony plik nie
> jest w formacie plików Rejestru."
>
> Dodam jeszcze, że konto, które próbowałem skopiować posiada stan "Kopia
> zapasowa", wszystkie inne konta mają stan "Lokalny".

Win+Break/ Zaawansowane/ Profile, przekopiuj profil do nowego katalogu i
nadaj pozwolenie na jego uzytkowanie.
Uruchom edytor rejestru /regedit i przejdz do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList
wskaz ten katalog jako nowa sciezke do profilu nowoutworzonego.
lub
znajdz slowo(a) ProfileList, hivelist, a wszystko stanie sie jasne:
http://fuhperfekt.republika.pl/rejestr1/rejestr1.html

lub
Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341