Dnia Tue, 25 Mar 2008 23:49:17 +0100, Marcin Narzynski napisał(a):
>
> Poddałem się. Nie potrafię naprawić tego konta.
Załóż sobie nowe konto do pracy, powiedzmy A. Zaloguj się na nie choć
raz. Potem zrestartuj komputer i zaloguj się na jeszcze inne konto z
uprawnieniami administracyjnymi B. Spod niego wejdź we właściwości Mój
komputer ==> Zaawansowane ==> Profile użytkownika, zaznacz swój stary
profil, wybierz Kopiuj i wskaż jako docelowe miejsce folder \Documents
and Settings\A, nadając A jednocześnie (to ważne!) pełne uprawnienia do
niego w opcjach poniżej.
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Wed Mar 26 06:50:16 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 26 Mar 2008 - 07:42:02 MET