Re: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 26 Mar 2008 - 06:45:38 MET
Message-ID: <1h7w417pr0kz2$.dlg@kwinto.prv>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Dnia Tue, 25 Mar 2008 23:49:17 +0100, Marcin Narzynski napisał(a):

>
> Poddałem się. Nie potrafię naprawić tego konta.

Załóż sobie nowe konto do pracy, powiedzmy A. Zaloguj się na nie choć
raz. Potem zrestartuj komputer i zaloguj się na jeszcze inne konto z
uprawnieniami administracyjnymi B. Spod niego wejdź we właściwości Mój
komputer ==> Zaawansowane ==> Profile użytkownika, zaznacz swój stary
profil, wybierz Kopiuj i wskaż jako docelowe miejsce folder \Documents
and Settings\A, nadając A jednocześnie (to ważne!) pełne uprawnienia do
niego w opcjach poniżej.

-- 
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki
Received on Wed Mar 26 06:50:16 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 26 Mar 2008 - 07:42:02 MET