Re: Legalność OEM XP

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 10:00:17 MET

Piotr Pitucha pisze:

> Jak masz klucz na etykiecie to go poprostu wpisujesz przy instalacji,
> jedyny problem jaki widzę to seria płyty, jeśli nie masz oryginalnej to
> możesz się czasami zdziwić, sysytem Ci wypisze ze został aktywowany ale
> się nie uruchomi, ćwiczyłem to niedawno bo zwyczajowo nowe komputery
> stawiałem z jednej płyty i musiałem szukać innej by system wstał.

Miałem okazję aktywować wiele kopii systemu OEM ale poprzez aktywację
on-line. Tyle, że oprócz klucza produktu w takich OEM-ach dołączonych do
komputerów, podawany był odrazu kod aktywacyjny. Tutaj postąpiłem
podobnie tzn. użyłem klucza produktu Dell'a podczas instalacji. Nie mam
niestety kodu aktywacyjnego i nie da sie tego załatwić jak poprzednio tj
on-line. Konieczny jest kontakt z supportem M$ i tu właśnie chciałem sie
podpytać jak to załatwić, zanim jeszcze zadzwonię.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.