Re: Legalno¶æ OEM XP

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 09:55:22 MET

Wojciech "Spook" Sura pisze:

> Nie doprecyzowa³e¶ pytania. Rozumiem, ¿e nie masz oryginalnej p³yty z
> tego Della i chcesz zainstalowaæ system z innej oryginalnej p³yty, ale
> korzystaj±c z klucza znajduj±cego siê na naklejce?

Zgadza siê - nie mam oryginalnej p³yty z tego Dell'a. Za to mam w pracy
mnóstwo no¶ników OEM do³±czonych do zakupionych zestawów komputerowych.
W zasadzie, skoro notebook zakupiony zosta³a z systemem operacyjnym, ma
etykietkê oryginalno¶ci z kluczem protduktu - to chyba u¿ycie nie
dedykowanego no¶nika z instalacja systemu nie stanowi problemu w kwestii
licencji?
Skierowa³em pytanie na grupê w³a¶nie dlatego, aby dowiedzieæ siê niejako
poza M$ jak sprawa wygl±da i jakich pytañ mogê siê spodziewaæ na
infolinii i jak to z nimi rozegraæ, ¿eby wszystko by³o ok. I tyle.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi ¶wiate³ko w tunelu.