Re: Legalność OEM XP

Autor: Piotr Pitucha <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 25 Mar 2008 - 07:39:36 MET

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fs43fu$1ab$1@mx1.internetia.pl...
> Czy można legalnie zainstalować XP Pro SP2 w wersji OEM na notebook'u
> Dell, który zakupiony był z systemem (też XP Pro)? Na notebook'u jest
> etykieta z kluczem produktu sygnowana przez Dell'a.

Jak masz klucz na etykiecie to go poprostu wpisujesz przy instalacji, jedyny
problem jaki widzę to seria płyty, jeśli nie masz oryginalnej to możesz się
czasami zdziwić, sysytem Ci wypisze ze został aktywowany ale się nie
uruchomi, ćwiczyłem to niedawno bo zwyczajowo nowe komputery stawiałem z
jednej płyty i musiałem szukać innej by system wstał.
Piotr