Re: Do kiedy mozna kupowac XP?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 15:17:09 MET

Jacek Kalinski log:
> Podobno czerwiec 2008. Ale fakt - zmieniało się to już i nie wykluczone
> że może się jeszcze zmienić.

Yah, to oficjalny termin wprowadzający zamiesznie i wywołujący
niepokój/pytania pex.:<Latet>
Mniej oficjalnie/nieoficjalnie M$ się waha, a dla firm deklaruje jednak
kontynuacje dostaw. Pytanie jeno dla jakich ? ;-)

> Chyba przesadzasz trochę z tymi latami.

Pewnie tak, ale to ino IMHO :-) czyli siakieś doświadczenie i wiara w cuda
;-)

> Ja się spodziewam, że zapasy skończą się w okolicach tego terminu,
> bo niestety ale nie wszystko jest Vista-compatible i ludzie rzucą się
> zrobić zapasy :)

To nie jest compatible. To jest no support.
BTW jest ciężko, ale podobno zawsze coś można wymyśleć i poczekać, aż M$
'dojrzeje' :-)

> Sure. Tylko, że tak średnio ta Viśta nadaje się do środowisk domenowych
> z profilami mobilnymi. Wyjątek stanowią firmy, które posiadają już tylko
> Vistę (nie mają XP).

Oszczędni/niepotrzebujacy domen pracują na grupach roboczych.

> Mam nadzieję, że Tobie nie muszę tłumaczyć z jakiego .V2 powodu.
Z tym to może być różnie :-), bo:

--
Człowiek uczy się całe życie
a i tak umiera głupi.