XP: rozwaliło się konto użytkownika, jak to naprawić?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 15:45:26 MET

Witam,

Stała się rzecz dziwna. Zainstalowałem sobie grę Battlefiled 2, która
wymagała restartu systemu i po restarcie komputer się zawiesił. Musiałem
resetować na twardo, po czym system oszalał. Zgłosił, że konto użytkownika
jest uszkodzone. Nie pamiętam dokładnie co pisał, ale coś o tym, że nie może
skopiować pliku do rejestru, bo plik jest w złym formacie i że uruchamia z
konta tymczasowego.

Tryb awaryjny pozwolił mi zdeinstalować Battlefielda - co pozwoliło w ogóle
sensownie uruchomic komputer, niestety problemy z kontem są chyba trwałe.
Musiałem założyć nowe i próbuję teraz na nie bezczelnie skopiować wszystko z
poprzedniego konta (c:\documents and setings\stare_konto > nowe_konto).

Co więcej, nagle podczas jednego z uruchomień chkdsk zaczął naprawiać dysk i
to tak namiętnie, że naprawiane obszary tylko mi śmigały przed oczami.

Co się stało?

MN